נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

צמודים או נופלים? כך תבחרו עגילי יהלומים

עגילי יהלום

מתלבטת אילו עגילים לקנות? הגעת למקום הנכון! במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש על מנת לבחור את סוג העגילים הנכון ביותר עבורכם. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

עגילים צמודים

עגילים צמודים הם עגילים קטנים לרוב שנצמדים אל תנוך האוזן. קיימים סוגים שונים של עגילים צמודים לאוזן עגילים אלו יכולים להיות עשויים מזהב, מכסף ולשמור על מראה קלאסי וניטרלי. בנוסף, קיימים גם עגילי יהלום בתור עגילים צמודים אך גם ניתן למצוא עגילים צמודים שמורכבים מאבני חן או ספיר.

 

למי מתאים לבחור בעגילים צמודים?

אם אתם רוצות לשמור על לוק קלאסי ועדין. עגילים צמודים הם בדיוק פתרון בשבילך. לעגילים צמודים יש מראה פחות דומיננטי ולכן הם יכולים להשתלב עם כל סוג לבוש ובעיקר ליום יום. בנוסף, עגילים צמודים מתאימים בעיקר למי שיש מספר חורים באוזניים ויכולה בשל כך לשחק עם שילובים של סוגי עגילים שונים. לאור זאת, כדאי מאוד לשלב כחלק מהלוק עגילים צמודים משובצים יהלומים על מנת להוסיף עוד רובד ללוק הכולל של כל העגילים.

עגילים הדוקים

אילו סוגי עגילים צמודים יש?

עגילי חבק

מדובר בעגילים צמודים ומשובצים לרוב יהלום או אבני חן הנענדים בחלק העליון של האוזן. הם לרוב הולכים טוב עם כל עגיל צמוד או תלוי ומוסיפים טאץ' שיקי. מומלץ לרכוש עגיל חבק עם יהלומים ואמרלדים.

 

עדין ומינימלי

עגילים עדינים ומינימליים הם למעשה ללכת על בטוח. עגילים מסוג זה המשובצים יהלומים מעניקים מראה אלגנטי וקלאסי ואלגנטי ויכולים לשמש ליום יום.

 

עגיל מטפס

מדובר בעגיל הנצמד לאוזן לכל האורך ומתייחד באופן הדומיננטי שבו הוא בולט וברושם שהוא מותיר. מדובר בעגיל מאוד דומיננטי ולכן רצוי לענוד אותו לבד או בשילוב עם עגיל חבק.

 

עגילים נופלים

עגילים נופלים הם לרוב עגילים בצורת חישוק או בעיצובים שונים ומגוונים אשר נופלים כלפי מטה. מדובר בעגילים בעלי נוכחות משום שקיימים מגוון צורות ועיצובים אשר יכולים להתאים לשיבוץ של יהלומים. עגילים תלויים מתאפיינים בתנועה חופשית ולא שגרתית ולכן הם מתאימים יותר למי שמחפשת מראה יותר בולט ודומיננטי המתאים הרבה פעמים ליציאות ואירועים מיוחדים.

 

עגילי חישוק

עגילי חישוק הם עגילים שניתן לשבץ בהם יהלומים על מנת ליהנות ממראה יוקרתי קלאסי. זכרו כי קיימים גדלים רבים לעגילי חישוק ולכן יש לבחור את העגיל לפי הצורך של בדומיננטיות. עגילי חישוק גדולים יתאימו לאירועים מיוחדים בעוד עגילי חישוק קטנים יתאימו יותר ליום יום.

 

לסיכום,

אם אתם רוצים לבחור עגילים חשוב שהיו מודעים לכל הסוגים הקיימים לפני הבחירה בעגיל המתאים לכם ביותר. חשוב שתדעו מראש לאיזה צורך העגיל שתבחרו מתאים – לאירוע או ליומיום ובהתאם תבחרו את גודל העגיל וגודל היהלום המשובץ בו. באופן זה תוכלו ליהנות מהבחירה המושלמת עבורכם שתתאים לכם עבור כל מטרה.

עגילי יהלום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
צמידים
צמידי טניס בעיצוב אישי

רכישה של צמידי טניס מקוריים שמעוצבים בדיוק על פי הדרישות שלכם זוהי אופציה אפשרית לחלוטין אצל גרין דיאמונדס. כמו