נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

צ'ק ליסט לטיול שטח מוצלח

נסיעה בשטח

מתכננים לצאת בקרוב לטיול שטח זוגית או משפחתית? המדריך הבא יעזור לכם לוודא כי לקחתם את כל הדברים ביותר לצורך טיול שטח מוצלח.

 

טיול שטח – תכנון מוקדם

יציאה לטיול שטח מחייבת תכנון מוקדם, וזאת לאור העובדה כי כל פרט קטן אשר לא נסגר כהלכה עשוי לגרור עיכוב בזמן של הטיול או שיבושים אשר עלולים להרוס כליל את החוויה. בין אם מדובר בטיול אופניים, טיול טרקטרונים במרכז או טיול שטח באילת, עליכם להיות מוכנים ומזומנים מבחינת הצ'ק ליסט לטיול שלכם. אז שנתחיל? להלן הרשימה המלאה לצורך הפקת טיול שטח מומלץ.

נהג מקצועי

צ'ק ליסט לטיול שטח מומלץ

טיול בשטח מצריך רכישה או השכרה של מגוון מוצרים אשר יאפשרו לכם להרגיש בבית, בזמן הטיול. עם זאת, רשימת הציוד אותה נציין כעת איננה מתאימה לכל טיול, ולכן כל טיול והאפיון והצרכים הפרטניים לו. כך לדוגמא, אם אתם מתכננים לינת שטח, מומלץ לבצע השכרה של אוהלים המתאימים באופן מדויק למספר המטיילים, וכן דאגו מראש לכל אמצעי התאורה הרלוונטיים לצורך שהייה לילית. בנוסף, מומלץ לבצע רכישה של תרמיל גדול בנפח של 65-40 ליטר, ואילו תיק קטן יותר בנפח של 15-40 ליטר לצורך השהייה ביום יום במהלך הטיול. במידה ואתם מתכננים לצאת לטיול בעונה הגשומה, בדקו היטב כי יש ברשותכם כיסוי מתאים לתיק המגן מפני פגעי מזג האוויר. ציוד רלוונטי נוסף אשר חשוב: רישיון נהיגה בתוקף, פק"ל קפה, פנסים, לדרמן, שקיות אטומות למים, קרם הגנה, תרופות קבועות, חומר דוחה יתושים, מטען נטען מהיר. רכישה של ציוד היא חשוב גם בנושא האוכל, ולכן בדקו כי ברשותכם ציוד אותו ניתן לשאת עמכם לשטח, לצורך שמירת חומרי גלם חמים או קרים, בהתאם לאופי הארוחה אותה תגישו במהלך או בסוף הטיול שלכם.

 

טיפים לצורך תכנון טיול מושלם ובטיחותי

הדבר החשבון ביותר ברשימת הצ'ק ליסט שלכם הוא ציוד המגן. מדובר בציוד חיוני לכל טיול שטח, והוא נועד להבטיח את שלומכם. ללא ציוד מגן מתאים הכולל קסדות, משקפי שמש, כפפות (במידה ומדובר באופנוע) וכן בדיקה שכולם חגורים. בחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום של טיולי שטח תדע לספק לכם את כל הציוד הרלוונטי ולעדכן במידה ותצטרכו להביא ציוד נוסף עמכם,כאשר ברוב טיולי השטח ניתן לבצע עצירה לצורך ארוחת צהריים או ערב קלילה, ולכן יש להיערך לכך מראש, ובייחוד כאשר מדובר בטיול שטח הנערך למשך מספר ימים. בדקו היטב כי בתיק שלכם יש שקיות זבל בהן תוכלו להשתמש בתום הארוחה, לצורך שמירה על סביבה נקייה. במידה ואין לכם ניסיון קודם בטיולי שטח, עליכם להקפיד ולהקשיב להוראות בכל הקשור לתפעול הכלי, כל זאת על מנת שטיול השטח שלכם יהיה טיול מוצלח ובלתי נשכח.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
נשים עם זיקוק קטן ביער
3 רעיונות למסיבת רווקות

לאחר שלב האירוסים ולפני החתונה המיוחלת, מגיע שלב מסיבת הרווקות, המהווה הזדמנות לנשים, להנות מזמן איכות עם הכלה לעתיד