נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ראיון בשגרירות ארצות הברית

ארצות הברית ראשית

ראיון בשגירות ארה"ב הוא אחד השלבים הקריטיים ביותר שעל כל אחד לעבור על מנת לקבל את הוויזה הנכספת. אז מדוע חשוב להתכונן לראיון מראש? המומחים של חברת visa usa מסבירים.

ריאיון בשגרירות ארה"ב

כידוע, על מנת להוציא ויזה לארה"ב יש לעבור ראיון בשגרירות ארה"ב בישראל אשר ממוקמת בתל אביב ובירושלים. מדובר באחד השלבים הקריטיים ביותר בתהליך, כאשר הריאיון הוא זה שבסופו של דבר קובע האם תקבלו או לא ויזה לארה"ב. המומחים של חברת visa usa, החברה המובילה בישראל לליווי והוצאת ויזה לארה"ב עבור ישראלים לעסקים או לתיירות אספה עבורכם את הטיפים הטובים ביותר לראיון המיוחל והלא פשוט הזה:

  • אמת אמרתי – במהלך הריאיון תישאלו שאלות רבות אודות חייכם, לרבות מטרת הנסיעה לארה"ב. חשוב מאוד לומר רק את האמת בהקשר הזה ולא לנסות לסלף אותה, זאת מאחר ואנשי הקונסוליה האמריקאית יודעים לזהות באופן מדויק ביותר מי לא אומר אמת, דבר שעלול להוביל בסופו של דבר לדחייה של הבקשה לוויזה ואז התחלה של התהליך שוב. לכן, יש לענות על כל שאלה באמת מוחלטת וברצינות, מבלי להסתיר פרטים וזאת על מנת להותיר רושם חיובי עד כמה שאפשר על המראיין.
  • התנהגות נאותה ולבוש הולם – טרם ההגעה לריאיון ממליצים המומחים של visa usa לקרוא היטב את כללי ההתנהגות אשר נהוגים בשגרירות ואשר מפורסמים באתר שלה. חשוב מאוד בהגעה להישמע להוראות ולהתנהג בצורה נאותה ומנומסת, מאחר ומדובר בפרמטר משמעותי מאוד במעמד הריאיון. בנוסף, אין להגיע בלבוש מרושל או לאחר בילוי בים – מדובר בהליך רציני ביותר ועליכם לקחת אותו במלוא הרצינות, כך שמומלץ להגיע בלבוש אשר הולם את המעמד ומראה כי אתם לוקחים את התהליך ברצינות. בנוסף, אין לאחר לראיון ועדיף להגיע בין שעה לשעה וחצי לפני, זאת כדי לעבור את כל תהליך הקבלה לפני הריאיון.
  • הגעה עם כל הטפסיםהטופס החשוב ביותר שעמו יש להגיע הוא טופס DS-160 אשר אותו צריך למלא בדיוק רב ומתן תשומת לב לכל פרט. אי מילוי של פרטים מסוימים עלול לחבל בתהליך וכך הריאיון הופך לבזבוז של זמן עבורכם, זאת מאחר ואנשי הקונסוליה לא ימשיכו בביצוע הריאיון במידה וימצאו כי נפלה בטעות במילוי הטופס. ארצות הברית

הכנה לראיון בשגירות – רק באמצעות חברת visa usa

חברת  visa usa היא החברה המובילה כיום להוצאה של ויזה לארה"ב באופן מהיר ואיכותי, ונחשבת לאחת החברות המובילות כיום בתחום. באמצעות החברה תוכלו למלא למעשה טופס הרשמה מתורגם לעברית וקל למילוי, זאת כדי לחסוך בזמן יקר אשר מתבזבז בזמן מילוי הטפסים, כאשר לאחר מכן נציג מטעם החברה יפנה אליכם כדי ללוות אתכם בתהליך ולהכין אתכם לכל השלבים בריאיון עד אשר תגיעו מוכנים למעמד.

למידע נוסף: https://www.visa-usa.co.il/

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משפטי
אדם נוהג עם טלפון ביד
עבירות נהיגה נפוצות

אנחנו בטוחים שאתם נהגים שומרי חוק, אבל אין מה לעשות – לכל אחד יש מעידות לפעמים. רובנו נהגים טובים

מדדים ונתונים
מה זה ביטוח בניין משותף?

ביטוח על הבניין המשותף שבו אתם גרים, הינו הכרחי ועשוי לסייע לכם במקרים רבים בהם אתם תהיו חשופים להוצאות

זמן וכסף
טיפול בחובות בישראל

אם אתם נאלצים להתמודד עם חובות שאין לכם מושג איך לצאת מהם, וכעת עליכם להתמודד עם הוצאה לפועל, הבנקים