נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו שירותים יכול לתת מנוף לבעלי מקצוע

הרמת ציוד לגובה

זקוקים להובלה ומתלבטים מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? העץ מהחצר הגיע למרפסת של השכנים ונדרשת עבודת גיזום? יש בעיות בחיפוי הבניין וצריך עובד שיוכל להגיע לנקודה גבוהה ולא נגישה? סביר שמנוף יוכל לפתור לכם את הבעיה בקלות וביעילות.

 

שירותי מנוף להעברת תכולת דירה או משרד

בשנים האחרונות השימוש בכלים מתקדמים כמו מנוף עבור עבודות גובה שונות הופך לנפוץ יותר ויותר.

אחד השימושים המובילים של עבודה עם מנוף הוא כמובן העברה של תכולת דירה או משרד לצורך הובלה.

מנופים כמו מנוף סולם – מנוף אשר מותקן על גבי משאית או טנדר ובעל סל הרמה המגיע לגובה רב – מסוגלים לבצע העברות בקלות וביעילות.

סל המנוף, הנע על גבי סולם המגיע לגבהים שונים, יכול להגיע לפתח חיצוני בגובה רב ובכך לאפשר שינוע מהיר וקל יותר של ציוד מאשר דרך מעלית או מדרגות.

בנוסף, העובדה כי מרבית העבודה הפיזית נעשית על ידי מנוף ולא על ידי סבל, נותנת ראש שקט ומבטיחה העברה בטוחה יותר והרבה פחות סיכון לפגיעה בציוד בשל טעות אנוש או עייפות.

כמו כן, בזכות השימוש בסל המסוגל לשנע משקל רב, נחסך הצורך בפירוק והרכבה של רהיטים ובכך נחסך גם זמן יקר וגם סיכון לרהיטים בפירוק לא זהיר.

 

שירותי מנוף עבור עבודות גיזום

עוד צורך של בעלי מקצוע אשר יכול לקבל מענה מצוין באמצעות מנוף הוא הצורך בעבודות גיזום בגובה.

במקרים רבים, יש צורך בגיזום של צמרות עצים בשל סכנת קריסה בחורף ופגיעה ברכוש או בתשתיות חשמל.

לעיתים מדובר בגובה אשר לא ניתן להגיע אליו באמצעות כלים ארוכים מהקרקע או באמצעות סולם. שימוש במנוף סל אדם, מאפשר לאיש מקצוע להגיע לגובה צמרת העץ ובכך לבצע את עבודת הגיזום בקלות וביעילות. במקרים של עבודה גדולה ומורכבת יש אפשרות אפילו לעשות שימוש במנוף בעל סל גדול במיוחד המאפשר עבודה של שני אנשים ובכך מזרז את קצב העבודה.

 

שימוש במנוף סל אדם עבור עבודות גובה שונות

בנוסף לעבודות גיזום, ניתן להשתמש במנוף סל אדם גם עבור עבודות אחרות בגובה.

עבודות כמו תיקון ושיפוץ של חזיתות בניינים, איטום דליפות וטיפול בצנרת חיצונית במקומות גבוהים ולא נגישים יכולות להתבצע בקלות באמצעות מנוף סל אדם. גם עבודות כמו תלייה של שלטי חוצות, החלפת נורות רחוב ואפילו תליה של דגלים וקישוטים בכנסים הן קלות ומהירות יותר באמצעות מנוף סל אדם.

בנוסף, העבודה עם מנוף סל אדם, היא בטוחה יותר מעבודה עם סולם, במיוחד בגבהים גדולים בהם יש סכנה לקריסת הסולם.

 

בטיחות בעבודה בגובה

בכל עבודה בגובה הדורשת שימוש במנוף יש צורך בשמירה על כללי בטיחות נוקשים. על הציוד להיות תקין ולעבור בדיקות תקופתיות וכן על העובדים להיות בעלי רישיון עבודה עם מנוף בתוקף.

בנוסף, חשוב להשתמש באמצעי בטיחות כמו קסדות וכפפות וכן לגדר את שטח העבודה על מנת למנוע מעבר של עוברים ושבים מתחת למנוף.

כלי רכב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע