נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חברת שליחויות מהיום להיום: קצת יקר אך מגיע מאוד מהר

שליחויות מהיום להיום

אחד מהמאפיינים הבולטים ביותר של העידן שבו אנחנו חיים זו העובדה שאין לנו זמן. אנחנו מנסים לעשות הכול כמה שיותר מהר והאמת היא, שלעתים נרצה שהכול יתבצע כבר אתמול.

זה נשמע לכם מוכר? אתם תוהים איך ניתן יהיה להעביר חבילה חשובה ממקום אחד לאחר? רוצים אולי לשלוח מתנה למישהו אהוב ולא זכרתם לקנות אותה בזמן? אם כך, כדאי שתדעו שהיום יש לא רק אפשרות לקנות הכול אונליין, אלא גם יש אפשרות להזמין שירותי שליחויות מהיום להיום.

אין ויכוח על כך ששירות כזה יהיה יותר יקר לעומת האופציה של משלוח רגיל בדואר, אך מצד שני, לא פעם זה בדיוק מה שאנחנו צריכים.

יש מקרים שבהם לא זכרנו לעשות את הדברים מבעוד מועד ויש מצבים שבהם פשוט לא יכולנו לעשות את הדברים אחרת. לכן, במקום ששינוע החבילה ממקום למקום יגזול לכם זמן יקר ואולי אפילו יהרוס לכם יום עבודה שלם, תוכלו להזמין שירותי שליחויות מהיום להיום.

מדובר על שירות נפלא שיכול להפוך את חיינו להרבה יותר נוחים בעת הצורך, כך שטוב לזכור שהוא קיים וזמין עבורכם תמיד. 

 

שליחויות מהיום להיום: מאיזו חברה כדאי להזמין שירות כזה? 

אם תעשו חיפוש אונליין תגלו את האמת: יש היום לא מעט חברות שעובדות בתחום השליחויות ולכן ברור מדוע מתעוררת אצלכם הדילמה – באיזו חברה לבחור? האם כל החברות שעובדות בתחום השליחויות מציעות שירות מהיום להיום? התשובה היא כמובן לא.

חברת שליחויות מהיום להיום

לכן הדבר הראשון שכדאי לכם לברר, זה שאתם פונים אל חברה שבאמת יכולה לבצע משלוח מהיר. שנית, כמובן שצריך לבדוק שאתם פונים אל אנשי המקצוע הכי אמינים שיש, כי הדבר האחרון שתרצו זה שיקרה משהו לחבילה שלכם בדרך.

זה לא משנה אם מדובר על משלוח משפטי חשוב שכולל מסמכים רגישים שעליהם להגיע ליעד מסוים או שמדובר על מתנה קטנה כמו שוקולדים.

מה שבטוח זה שאתם השקעתם בתכולת החבילה, בין אם זה זמן, מאמץ או כסף, ולכן טבעי שתרצו להבטיח שהיא תגיע ליעדה בשלום.

לכן, אם אתם יכולים לבחור חברת שליחויות דיל דליברי שעובדת בתחום הזה כבר שנים, למה שתתפשרו על משהו אחר? ואם אתם יכולים להבטיח שהחברה מגיעה עם אינספור המלצות, זה עדיף מאשר לפנות אל מישהו אנונימי. 

 

משלוח של חפצים רגישים במיוחד 

עוד נקודה שכדאי יהיה לשים לב אליה כאשר אתם רוצים להזמין שירותי שליחויות מהיום להיום, זו השאלה האם החברה שאליה אתם פונים יכולה בכלל להתמודד עם המשימה שאתם מטילים עליה.

כלומר, האם מדובר על חברה שיכולה לשנע חבילות שונות ממקום למקום גם אם תכולתן רגישה? והאם זו חברה שיכולה להעביר גם חבילות כבדות במיוחד? שימו לב שלא כל החברות שעובדות בתחום השליחויות יכולות להתמודד עם כל משימה כזאת ולכן, במידה והמשלוח שלכם רגיש באופן כזה או אחר, כדאי יהיה לוודא שאתם פונים אל מי שבאמת יוכל להעביר אותו בשלום.

הדוגמא הנוספת למקרים שבהם המשלוח יכול להיות רגיש, היא כאשר מדברים על חבילה שחייבת להישמר בטמפרטורה מסוימת. זה לא משנה אם מדובר על טמפרטורה קרה במיוחד או אפילו על הקפאה, כי מה שבטוח זה שלא לכל החברות יש את הכלים להתמודד נכונה עם משימה כזאת.

לכן, במידה וזה נתון שיכול להיות רלוונטי עבורכם בהזמנת המשלוח הקרוב, כדאי יהיה לברר זאת מראש. 

 

האם יש ביטוח למשלוח החבילה? 

זה לא משנה מה אתם שולחים והאם אתם שולחים את החבילה מחיפה לתל אביב או מכל מקום אחר לכל יער אחר. מה שבטוח זה שכמו שכולנו יודעים, אנחנו אומנם עושים תכניות בחיים, אך תאונות עלולות לקרות.

יש אלף דברים שעלולים לקרות לחבילה שלכם תוך כדי המשלוח ומחלק מהם אי אפשר להימנע. לכן מה שאנחנו מאוד ממליצים לכם לעשות כאשר אתם מזמינים משלוח של חבילה ממקום למקום, זה לוודא שיש גם ביטוח.

אומנם זה נכון שאם שלחתם פריט מאוד ייחודי ויקר ממקום למקום והוא לא באמת הגיע ליעדו שום פיצוי כלכלי לא יתקן את העוול שנגרם לכם, אך לפחות תוכלו להיות בטוחים שיש לכם ביטוח שכן יעניק לכם פיצוי כלשהו.

שימו לב שלא כל החברות מציעות את השירות הזה ללקוחות שלהן ולכן יש טעם לברר זאת מראש, כי מה פתאום שתוותרו על כך? 

 

חברת שליחויות עם המלצות 

באמת חשבתם לרגע לפנות אל חברה שאתם לא יודעים אודותיה דבר? אם כך, אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק שוב את הדברים. זה אחד מהדברים הבסיסיים להצלחה בעסק.

אתם לא תאמינו, כאשר תתחילו לברר, כמה חברות שמציעות שירותי שליחויות יש היום בישראל ולכן בהחלט כדאי שתבדקו שאתם פונים רק אל חברה עם המלצות.

בנוסף, היום אתם לא באמת חייבים להכיר אישית מישהו שייתן לכם המלצה על חברה כזו או אחרת, שכן גם אונליין תוכלו למצוא חוות דעת אודות כל שירותו שבו אתם מעוניינים.

לכן, אם אתם יכולים לקרוא שתיים או שלוש חוות דעת וכך להימנע מבחירת חברת שליחויות שאינה מספיק טובה, למה שלא תעשו זאת? שימו לב, בנוסף לכל אלה, גם לשאלת העלויות, כי אומנם אתם זקוקים לשירות דחוף, אך זה לא אומר שחובה לשלם כל סכום שגובים מכם.

יש טעם לדבר עם כמה חברות במהירות, להציג בפניהן את שירותי השליחויות שלהם אתם זקוקים ולראות איפה מחכה לכם ההצעה הכי טובה שאפשר.

לא תמיד כאשר משלמים מחירים גבוהים יותר השירות יותר מוצלח, אמין או מקצועי ולכן אין סיבה אמתית להתנדב לשלם את הסכום הכי גבוה שאפשר. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע