נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שמלות כלה שרוול ארוך או שרוול קצר?

שמלות חתונה

כלת חורף? כלה של קיץ? חתונת ים או דווקא אולם. לפני כל כלה עומדת הדילמה- איזו שמלת כלה אני אקח: שרוול ארוך או שרוול קצר?

 

הקדמה-

בחירת שמלת הכלה היא עסק לא פשוט, מאחורי השמלה עומדים הרים של ציפיות, חודשים של התרגשות, לחץ של לפני החתונה, שיקולי תקציב, שיקולי מזג האוויר, לפחות חמש דעות שונות ומקום רק לשמלה אחת. הבחירה היא לא פשוטה והמגוון מאוד רחב, כדי להצליח למצוא את השמלה האחת המושלמת מבין כל שמלות הכלה בכל הסגנונות כדאי שתעזרי במדריך שלנו- כך תבחרי בין שמלת כלה שרוול ארוך לשרוול קצר.

 

איך בוחרים?

בחירת אורך השרוול תלוייה בלא מעט גורמים, ההחלטה תוכל לעזור לך בתור כלה לעתיד לצמצם את האופציות ולמצוא באופן יותר מהיר ויעיל את השמלה המושלמת. אם גם את מתקשה לקבל את ההחלטה הנה 5 שאלות לשאול את עצמך כדי להחליט אם כדאי ללכת על שרוול ארוך או קצר-

  1. מתי את מתחתנת? השאלה הראשונה והמשמעותית ביותר בקבלת ההחלטה על השרוול היא באיזו תקופה בשנה החתונה מתקיימת. באופן די ברור אם מדובר בחתונת חורף כנראה שתעדיפי שרוול ארוך, ואם מדובר בחתונה קיץ תעדיפי שרוול קצר. עונת השנה תשפיע בעיקר על הטמפרטורה ובהתאם לכך על הלבוש ההולם והמתאים לתקופה כדי שלך יהיה נוח לאורך כל הערב- בלי רעידות מקור או ברק הורס איפור מחום.
  2. איפה את מתחתנת? בדומה לשאלת המתי מיקום החתונה משפיע ישירות על אורך השרוול- המיקום יכול להשפיע על האווירה הנדרשת (לדוגמא חתונה חוף שבהכרח קוראת לשרוול קצר) וגם על הטמפרטורה הצפוייה להיות באירוע (לדוגמא חתונה בחוץ בשמש או בפנים בערב שקריר).
  3. מה את מנסה לשדר? לשמלות השונות יש אווירה שונה שמתאימה להם, לרוב שמלות שרוול ארוך יהיו יותר קלאסיות, אלגנטיות, נשיות, מלכותיות ומסורתיות משמלות שרוול קצר שמשדרות אווירה יותר קלילה, צעירה, כיפית, נועזת ומודרנית. כשאת מנסה לבחור את אורך השרוול חשבי על מה את רוצה לשדר לאורחים שלך בתור כלה.
  4. איזה סגנון את אוהבת? הרבה מהסגנונות בעולם שמלות הכלה משוייכים לאורך שרוול ספציפי- לדוגמא שמלות מיני שלרוב מגיעות עם שרוול קצר או שמלות תחרה ארוכות עם צווארון גבוה שלרוב מגיעות עם שרוול ארוך. אם יש סגנון ספציפי שמוצא חן בעינייך לרוב הוא גם יחסוך לך את עניין בחירת אורך השרוול.
  5. מה נוח לך? הדבר הכי חשוב בבחירת אורך השרוול הוא שהשמלה תהיה נוחה לך כדי שתוכלי להנות בערב החתונה. מדדי את שתי האפשרויות ובחרי בזאת שגורמת לך להרגיש יפה ובנוח.

 

לסיכום-

שמלות הכלה הן בחירה לא פשוטה, כדי להקל על שאלת אורך השרוול בנינו שאלון מכוין קצר שיעזור לך להבין איזה אורך שרוול מתאים לך- קצר או ארוך.

שמלות חתונה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
החלפת משאבות
החלפת משאבות טבולות

מקומות שבהם יש צורך במתקני סניטציה שנמצאים מתחת לקו הגובה של הרחוב, הם מקרה מסובך יחסית של אינסטלציה. זאת

קוסם ילדים
איך לבחור קוסם ילדים?

מופעי קסמים הם צורת בידור עתיקה ופופולרית מאוד. מופעים של טריקים וזריזות ידיים נעשו לאורך כל ההיסטוריה האנושית, והספר