נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סיטרואן ברלינגו החדשה – כל מה שלא ידעתם

ברלינגו החדשה

הדגם החדש של סיטרואן ברלינגו משלב עיצוב מודרני ויוצא דופן עם יכולות יוצאות דופן ומערכות בטיחות מהטובות בענף הרכב, מה שהופך את הדגם הזה למוביל בקטגוריות הרכבים המסחריים בישראל וגם בעולם.

סיטרואן ברלינגו החדשה – עיצוב וחדשנות פורצי דרך

מאז שנכנסו לשימוש בישראל סיטרואן ברלינגו כבש את השוק, ולא בכדי. הסיטרואן ברלינגו נחשב לאחד הרכבים הבטיחותיים ביותר בקטגורית הרכבים המסחריים, ואם בעבר הוא שימש בעיקר בעלי עסקים אשר ביקשו להיעזר לו לצרכי עבודה, כיום עם כניסתו של הדגם החדש והמעוצב של סיטרואן ברלינגו ניתנת אפשרות גם לקהל הרחב לקבל את אחד הרכבים הטובים והמתקדמים ביותר בשוק, זאת לאור העובדה כי הדגמים החדשים המוצעים מעוצבים באופן המודרני ביותר, עם מעטפת שיקית וחדשנית כמו מצוידת בשלל מערכות טכנולוגיות פורצות דרך אשר כולל בין היתר מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות שמירת נתיב, בלימה אוטונומית במצבי סכנה, התרעות ובקרות שונות ועוד. הסיטרואן ברלינגו החדשה מגיעה עם מנוע דיזל חדיש, 1.5 ליטר ברמות הספק של 75, 100 ו־130 כ"ס ועם תיבה ידנית אשר יכולה לכלות 5 הילוכים, 6 הילוכים ובתיבה האוטמטית החדשה גם שמונה הילוכים. בנוסף מוצע מנוע טורבו־בנזין בנפח 1.2 ליטר עם 110 כ"ס ותיבה ידנית 6 הילוכים, ובחצי השני של 2019 יוצע עם הספק של 130 כ"ס ואותה תיבה אוטומטית. בנוסף, היא מצוידת במסך מגע, אשר מאפשר שליטה מלאה על כלל מערכות הרכב הכוללת גם מערכת בידור חדשנית המאפשרת התאמה אישית לנהג. כל האלמנטים הללו מאפשרים נוחות נסיעה שקטה ובטוחה מגדר הרגיל.

 

סיטרואן ברלינגו – רכב אמין ובטיחותי, לא רק לבעלי עסקים

 

קניית רכב חדש עבור רבים מאתנו היא פעולה אשר משקפת לרוב את הצרכים הנדרשים עבור הנהג ובני משפחתו. כאמור, דגמי סיטרואן ברלינגו הובילו במשך שנים בקטגוריה של רכבים מסחריים, אך כעת הדגם החדש של סיטוראן ברלינגו החדשה מאפשר גם לקהל הרחב לקנות רכב אשר מעוצב באופן העכשווי ביותר, ואשר מציע אין ספור אופציות להתאמה אישית – הן מבחינת המעטפת החיצונית והן מבחינת המעטפת הפנימית. בנוסף, לאור הפיתוחים הטכנולוגיים הרבים אשר התרחשו בשנים האחרונות בענף הרכב צוידה הברלינגו החדשה במערכות בטיחות מהמתקדמות בשוק, אשר כוללת מעבר למערכת התראות גם מצלמת רברס עילי, בלם חנייה ועזרים לזינוק בעלייה – רכב מסחרי אשר יכול בהחלט להיות מותאם גם לקהל הרחב אשר מעוניין בנוחות נסיעה ברכב מעוצב, חדשני ובטיחותי. מאז שנכנס לארץ כבש הדגם הזה את כבישי ישראל ואת לב הקהל הישראלי, ואם גם אתם רוצים להצטרף לעשרות אלפי ישראלים מרוצים – פנו אל חברת ניו קאר ליס אשר תאפשר גם לכם לקנות את הרכב המתקדם ביותר בתנאי מימון נוחים המותאמים לכם, באופן אישי.

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
כלי רכב פתוח
במוו 530e

כל מה שרציתם תמיד היה לנהוג על מכונית במוו יוקרתית? היום אתם נהנים ממצב כלכלי טוב יותר ואתם תוהים

תדלוק אישי
דלקן – איך זה עובד?

אם בעבר התרגלנו כי ניתן לתדלק רק בתחנה ספציפית באמצעות דלקן, כיום זה פשוט מאי פעם, כל זאת בזכות